lauantai 21. marraskuuta 2009

Kun kaikki pitää pimeässä tehdä

Eilen illalla kävin viemässä Valtralla kärryn takaisin Pakaalle. Tarkoitus oli että laitan sen takaisin Ford 6600 perään ja talliin. No tietysti pieleen meni sekin. En muistanut että, kun Valtran perästä otta kärryn pois niin tukijalkaa ei saa laitaa ylimpään reikään. 6600 perään sen sai tietysti, mutta jalka jää kyntämääm maata oikein kunolla. Ei muutakuin paksuja lankkuja Fordin renkaiden alle, että sain jalan löysäksi ja nostettua ylös. Tietysti vanha kärry poltti Valtrasta jarruvalojen sulakkeen, siihen tilalle laitoin varasulakkeen. No nyt toimi jarruvalot, mutta oikea takavalo ja osa sisävaloista meni pimeäksi. Tunnin selvittämisen jälkeen huomasin että olin ottanut varasulakkeen juuri näiltä valoilta. Varasulake rivi on hiukan ylempänä. Niin kuka on sähkömies.

Konttorissa on nyt jo toinenkin pistorasia ja kotoolta on kannettu esitteitä ja lehtiä hyllyyn.

2 kommenttia:

  1. Tekevälle sattuu ja kun usein sattuu niin tottuu... Nyt selvisi miksi pajalla puuhatessa menee ilta jos toinenkin ;D

    VastaaPoista